Vi på Trend:


Anna:
22 år och pluggar till beteendevetare på högskolan i Halmstad.

Vilket blir höstens hetaste köp?
"I höstkylan är koftan det ultimata plagget att ha på sig. Den både värmer och finns i alla möjliga former och färger. Denna koftan från Diane von Furstenberg skulle jag vilja mysa i framför brasan"


Emma:
18 år och pluggar sista året på Sturegymnasiets medieprogram med inriktning multimedia.

Vilket blir höstens hetaste köp?
"Denna söta tulpanjacka från Top Shop skulle gärna fått ta plats i min garderob i höst!"


Lovisa
18 år och pluggar sista året på Sturegymnasiets medieprogram med inriktning marknadskommunikation.


Erica:
16 år och pluggar första året på strömbackaskolans medieprogram med inriktning journalistik.
28 oktober, 2006

Dove's Campaign for Real Beuty!

Det sägs ju ofta att modellbilder retuscheras väldigt mycket innan de publiceras på skyltar och i tidningar. Den här videon från Dove visar hur det kan gå till. Det är mycket ändringar som görs från det att modellen kommer in i studion till att bilden syns för allmänheten. Klyschan "man ska inte tro på allt i reklamerna" får plötsligt ett stort värde..


Video funnen hos Stillnat Ljus

1 Kommentarer:

Oj ja, att man fortfarande går på sånt!

Kommentera

Tillbaka