Vi på Trend:


Anna:
22 år och pluggar till beteendevetare på högskolan i Halmstad.

Vilket blir höstens hetaste köp?
"I höstkylan är koftan det ultimata plagget att ha på sig. Den både värmer och finns i alla möjliga former och färger. Denna koftan från Diane von Furstenberg skulle jag vilja mysa i framför brasan"


Emma:
18 år och pluggar sista året på Sturegymnasiets medieprogram med inriktning multimedia.

Vilket blir höstens hetaste köp?
"Denna söta tulpanjacka från Top Shop skulle gärna fått ta plats i min garderob i höst!"


Lovisa
18 år och pluggar sista året på Sturegymnasiets medieprogram med inriktning marknadskommunikation.


Erica:
16 år och pluggar första året på strömbackaskolans medieprogram med inriktning journalistik.
03 november, 2006

Jezebel



"Jezebel representerar för mig en stark och kraftfull människa som vågar stå upp för sig själv, vem hon är och vad hon tror på. Jag hoppas att de kvinnor och män som bär mina smycken känner att de förstärker sina inre vackra egenskaper och skönhet. Vi människor bär på fantastiska inre krafter, bara vi vågar inse det"


2005 startade Carolin Fredriksson smyckeföretaget Jezebel. Idag har hon en hel upplaga av snygga, trendiga lyckoamuletter i silver och guld, med brilianter och halvädelstenar. Där finns halsband med latinska citat, familjearmband och herrsmycken.

Hennes smycken kan du köpa på JezebelSmycken och Accessora.

2 Kommentarer:

Jättefina smyckan! :)

mmmm

Kommentera

Tillbaka